Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца с инфаркт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
    Усъмних се в правилното зацепване, защото е възможно да се докосват(чукват) бутала и клапани. Ама това на теб няма нужда да ти го обяснявам, защото твое е гениалното прозрение, че туин спарк "НЕ СЪБИРА" мотора при неправилно зацепване или скъсан ремък.... без коментар...
    Относно диагностиката по звука от клиповете - направо съм шашнат. Дай ми телефона си и друг път когато имам някакъв проблем с колата си направо ще ти звъня на го чуеш по телефона и да кажеш диагнозата.
    5 зъба на разпределителните спрямо коляновия трябва да има рамзинаване за да удари клапана в буталото.

    С 5 зъба независимо на кой вал дали ще работи тоя мотор така?

    За събирането когато съм го казал това е било отдавна. Тогава се оказа, че мотора е бил с по-къси биели незнайно защо някой ги е слагал такива.

    Със сигурност не му е объркано зацепването на колегата, или поне не с толкова, че да удря клапан в буталото!
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Към Илко и Николай - много добра идея е да си размените телефоните и да се разберете... Не е необходимо да занимавате цял форум с вашите разногласия. Благодаря Ви, че успявате все още да запазите добрия тон...

      Извинявам се, че използвам темата за тази забележка

      Comment


      • Отдавна му казах на колегата, че и майсторът му не разбира, а и колата е менте, щото тоя двигател не е от колата с този номер на шаси. А и като я е сглабял никой не е проверил коляновия му вал дали е крив, да не говорим за другите неща

        Comment


        • Първоначално публикувано от Ludi4 Покажи съобщение
          а и колата е менте, щото тоя двигател не е от колата с този номер на шаси.
          Това какво общо има по принцип......баси и аз две ментета съм имал.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Това какво общо има по принцип......баси и аз две ментета съм имал.....
            Ами Братле, щом са сменили двигателя значи нещо не е наред. И този случай е поредният

            Comment


            • Двигателят е оригинален, сбъркан е номерът на двигателя в КАТ.
              Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
              ЕГН:0103041325

              Comment


              • Дойде пролетта и Аз отново подхванах моята любовна мъка, тракащата ми и италянска каручка.
                Измерих налягането днес и се получи следното:
                -при студен старт без форсиране налягане= 5,5 бара.
                -като загря баз форсиране налягането падна на 4 бара а после и на 3 бара.
                -при форсиране след като загряла налягане= 5 до 5,5 бара.
                Продухах и маслените магистарали от към соленоида преди да меря налягането, проверих соленоида, че работи, вързах му волтметър като запалих колата за да видя, че компютъра на колата го включва към 1800 оборота/мин. и при сменен вариатор, и маслена помпа създаваща достатъчно налягане май трябва да сменям или да чистя хидравличните повдигачи.
                Чакам мнения.
                п.с. Интересно ми е също защо налягането на маслото на празен ход, когато е студена е толкова голямо 5,5 не са ли множко?
                Благодаря предварително за мненията!!!
                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                ЕГН:0103041325

                Comment


                • Маслената помпа има байпасен пружинен клапан, мисля че на 5 бара се отваряше......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Ферарист ако съм разбрал правилно, този клапан регулира налягането на маслото да не превишава над 5-5, и нещо бара?
                    Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                    ЕГН:0103041325

                    Comment


                    • Мда.....представлява нещо като буталце - цилиндър, с дупки отстрани, пружина която го държи, и регулира налягането.....ако си играеш да отваряш маслена помпа, внимавай да не го сложиш наобратно след като изпадне и не видиш как е било........
                      Това ограденото е клапана...
                      Attached Files
                      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:45.
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Човек тъжно ми стана чак за твоята кола закарай я в София в някой сервиз поне да чуеш присъдата, а не да се вкарваш във филми постоянно и да наливаш пари за щяло и нещяло
                        156 1.8 TS

                        Comment


                        • Ферарист, мерси за съвета, ще го имам предвид!
                          vodafon, петите са оргинални, пише,че са за 2,0 и 1,8 ТС, за вариаторът съм съгласен с таб не е проста работа, а зацепването с пети и индикаторен часовник не е съвсем елементарно, но все пак не е мозъчна опрация и има много точни и ясни инструкции, с петите зацепвахме 2-3 пъти и последният път се бяха събрали 3-ма механика, не е гаранция, че всичко е зацепено както трябва, но все пак ми се струва, че е малко вероятнода са объркали нещо.
                          А иначе за тел на сервиз в плевен, ще се радвам да ми пратиш на ЛС, за да не става реклама. До колкото знам в Плевен имаше фирмен сервиз на алфа.
                          Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                          ЕГН:0103041325

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                            петите зацепвахме 2-3 пъти и последният път се бяха събрали 3-ма механика, не е гаранция, че всичко е зацепено както трябва
                            Многото баби нали знаеш.....това е нещо което може да свърши един дето знае как, за да се съберат трима, представям си какво даване на акъл е било.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Като се замисля майсторите обсъждаха от какво може да трака околкото зацепването, ако трака от лошо зацепване това не е добре.
                              Май ще чистя хидравлични повдигачи, съответно ще има ново зацепване и после като нищо не стане ще търся алфа сервиз. Други идеи не ми идват.
                              Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                              ЕГН:0103041325

                              Comment


                              • Моята след като смених буталата се набира по-добре, но трака.Знам, че ако не е зацепена добре трябва да се сърди се едно е скопена, все пак от чудо и пети си купих.
                                Сега следва да и направя една промивка с добавка с надеждата да е от хидравличните повдигачи, ако не стане и така ще ги сменям ли ще ги чистя ли и аз не знам, още се чудя.
                                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                                ЕГН:0103041325

                                Comment

                                Working...
                                X